Wykorzystaj zalety powiadomień SMS w swoim sklepie online

Za pomocą SMS-ów możesz wysyłać informacje między innymi o statusie zamówienia, terminie dostawy wskazanych przez klienta produktów i wielu innych

Jeszcze niedawno powiadomienia SMS traktowane było jako dodatkowe narzędzie wspomagające sprzedaż. Efektywność szybkiej komunikacji z klientami w formie tekstowej sprawiła, że obecnie każdemu sklepowi online, niezależnie od wielkości, zaleca się wdrożenie tej metody. Co warto jeszcze wiedzieć?

Powiadomienia SMS to ułatwienie dla Twoich klientów

Za pomocą SMS-ów możesz wysyłać informacje między innymi o statusie zamówienia, terminie dostawy wskazanych przez klienta produktów i wielu innych

Autor zdjęcia: ThoroughlyReviewed

Za pomocą SMS-ów możesz wysyłać informacje między innymi o statusie zamówienia, terminie dostawy wskazanych przez klienta produktów i wielu innych. Wiele osób korzysta ze smartfonów, dlatego wysyłanie linków do stron internetowych, nie zostanie odebrane negatywnie.

Pamiętaj: sprawna komunikacja ze sklepem internetowym jest doceniana przez klientów, a to przekłada się na budowanie pozytywnego wizerunku firmy w internecie.

Na rynku dostępnych jest wiele ofert narzędzi do wysyłania SMS-ów

Zazwyczaj posiadają one również rozbudowane funkcje, co ułatwi Ci np. określenie efektywności przeprowadzonej przez Ciebie kampanii SMS-owej. Takie statystyki są niezwykle istotne do poznania preferencji klientów, co wpływa na bardziej skuteczny i szeroki odbiór.

Często odradzany jest zakup narzędzia z wbudowaną, własną bazą numerów osób, które prawdopodobnie w większości nie stanowią potencjalnych i obecnych klientów Twojej firmy. Zadbaj o tworzenie wewnętrznej bazy i szanuj osoby, które nie chcą podawać numeru telefonu lub zgłoszą sprzeciw wobec dalszego otrzymywania informacji.

Niektóre firmy posiadają, oprócz wysyłania powiadomień SMS-owych, możliwość przesłania do klientów ankiety, zaproszeń do konkursów lub spotkania z przedstawicielem przedsiębiorstwa. Przed wyborem dodatkowych opcji określ dokładnie potrzeby i cele Twojego sklepu online (lub firmy), a następnie sporządź plan działania. Jasna strategia zyska uznanie w oczach klientów, zwłaszcza, gdy nie odbiorą otrzymywanych SMS-ów jako spamu.