Google Tag Manager – co warto o nim wiedzieć?

Google Tag Manager e-commerce pozwala optymalnie zarządzać tagami sklepu internetowego

Wiele osób zarządzających sklepem internetowym nie wyobraża sobie pracy bez tego narzędzia. Google Tag Manager jest prosty w obsłudze, dlatego nawet osoby początkujące spokojnie poradzą sobie ze wszystkimi opcjami. Jest ich dużo, co stwarza spore możliwości w zakresie optymalizacji sklepu internetowego. Dlaczego warto korzystać z tego narzędzia?

Co daje Google Tag Manager?

Google Tag Manager e-commerce pozwala optymalnie zarządzać tagami sklepu internetowego

Autor zdjęcia: ThoroughlyReviewed

Trzeba zaznaczyć, że Google Tag Manager e-commerce pozwala optymalnie zarządzać tagami sklepu internetowego. Dzięki temu łatwiej jest przeprowadzić optymalną kampanię reklamową, która w przyszłości powinna przyczynić się do uzyskiwania zdecydowanie większych zysków. Trzeba zaznaczyć, że ten nowoczesny program przydaje się też pod kątem zmiany wartości konfiguracyjnych. To powoduje, że sklep internetowy będzie na przykład lepiej działał na urządzeniach mobilnych, które w dzisiejszych czasach często są używane do robienia zakupów.

Jedną z najważniejszych zalet tego narzędzia jest fakt, że nie wymaga on wiedzy programistycznej. Ponadto Google Tag Manager e-commerce umożliwia dodawanie różnych tagów, a nie tylko tych, które pochodzą od Google (więcej: http://loopa.eu/uslugi/zarzadzanie-przez-google-tag-manager/). Nic też nie stoi na przeszkodzie, aby zdefiniować własną czarną listę tagów, które nigdy nie zostaną dodane do strony.

Odpowiednie użycie Google Tag Manager e-commerce korzystnie wpływa na szybkość ładowania strony. Bez wątpienia jest to jeden z elementów, na który klienci jak dzisiejszych czasach zwracają szczególną uwagę. Jeśli dany sklep internetowy będzie odpowiednia chodził, to jest większa szansa, że klienci dokonują zakupów. Warto też dodać, że program jest całkowicie darmowy, co na pewno ucieszy wiele osób, które chciałyby z nim popracować.